EMIXI یک دستگاه شناسایی امیسیون‌های اتوآکوستیک، یک دستگاه بسیار بینایی از HORENTEK® است. EMIXI صداها را در کانال گوش ضبط می‌کند با استفاده از یک میکروفون بسیار حساس؛ این صداها نتیجه انرژی تولید شده در کوکله هستند.

EMIXI قابل حمل، با طراحی ارگونومیک و قابل اعتماد است، علاوه بر این، این ابزار آسان در استفاده است و همچنین می‌تواند تست‌های اسکرینینگ سریع را انجام دهد. پیامدهای تست‌ها با صفحه کلید هوشمند، نمایشگر رنگی روشن و روشن و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 280 تست، به ارزیابی سریع نتیجه اجازه می‌دهد.

EMIXI با چندین پروتکل تست پیش‌فرض ارائه می‌شود، شامل اسکرینینگ خاص TEOAE و DPOAE (مردود یا مرجوع) یا پروتکل‌های بالینی؛ بنابراین، تخصص‌ها می‌توانند پروتکل‌های خود را ایجاد و سفارشی کنند از طریق پلتفرم نرم‌افزاری Arka (iLink).

علاوه بر این، EMIXI می‌تواند با ماژول اختیاری AABR برای یک راه‌حل اسکرینینگ کامل تجهیز شود. پاسخ استخوان‌های بینایی خودکار (AABR) با استفاده از الکترودهای سطحی و یک پیش‌تقویت‌کننده‌ی مدرن مخصوص برای از بین بردن نویز اندازه‌گیری می‌شود. پتانسیل ناشی از کلیک‌ها از طریق واردات یا هدفون‌ها تولید می‌شود. ماژول EMIXI AABR به دلیل کنترل خودکار برای آرتیفکت‌ها و امپدانس الکترودها، دقیق و قابل اعتماد است.